Преход към съдържанието

Снимка
- - - - -

Пловдив

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 YankoG

YankoG

Нов

• Users
  • Рипване
  • 4 Мнения:

Posted 17 January 2010 - 11:25 AM

Здравейте, който е от Пловдив нека да пише по нещо, да се видим кои сме... После и игра да правим ;)

#2 Suspect

Suspect

Напреднал

• Users
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • 178 Мнения:

Posted 17 January 2010 - 01:12 PM

;)

#3 YankoG

YankoG

Нов

• Users
  • Рипване
  • 4 Мнения:

Posted 17 January 2010 - 11:30 PM

Здрасти, играеш ли? Аз съм горе долу начинаещ (да кажем recovering AFC), и съм зарибен да правим заговаряния с някой сподвижник, някава схема на действия да има.

#4 Suspect

Suspect

Напреднал

• Users
  • 178 Мнения:

Posted 22 January 2010 - 11:08 PM

Тук, няма начинаещи. Щом си тук си с едно стъпало над всички останали. От теб зависи с колко още ще си над тях :whistling:

Нека пишат повече хора и тогава ще се разберем :)

#5 VOIVODATA

VOIVODATA

Нов

• Users
  • Рипване
  • 3 Мнения:

Posted 02 July 2010 - 07:06 PM

Хайде майни давайте да се задействаме :) Лятото дойде и мацките отдавна са се разсъблекли ;) Който е от Пловдив да пише, да се видим кои сме.

#6 xizor

xizor

Нов

• Users
  • Рипване
  • 1 Мнения:

Posted 03 July 2010 - 04:57 PM

Здравейте,от доста време чета форума и много ми допада.До сега не съм писал,но няма как да не се присъединя към група от Пловдив.Ще ми бъде приятно да комуникирам и да се срещна с вас!И на 3-ма ви ще изпратя моя скайп на ЛС :)

#7 Deshi

Deshi

Нов

• Users
  • Рипване
  • 1 Мнения:

Posted 21 September 2010 - 10:56 PM

Аз също съм от Пловдив,на 20 години,обаче хич ме няма в играта,но мисля това да се промени.
П.П.От коя част на Пловдив сте?

#8 apple522

apple522

Нов

• Users
  • Рипване
  • 5 Мнения:

Posted 22 December 2010 - 09:25 AM

archlord gold