Преход към съдържанието


Снимка
- - - - -

Съвет за Сервитьорка


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 St3althX

St3althX

    Начинаещ

  • Users
  • РипванеРипване
  • 17 Мнения:

Posted 04 March 2011 - 05:38 PM

Здравейте,наистина поразрових се да потърся ама искам да ми дадете малко съвети как да постъпя със следната ситуация:
Отидох да си хапна САМ на едно заведение (Аз съм студент във Варна) а иначе съм от Добрич,и сервитцорката ми грабна окото долу горе не е от най-красивите ама за учещ се става.Мисълта ми е че доста ми се усмихваше, говорихме си малко с общи теми и ми се струва че има някакви симпатии към мен.Мисля да скоча другата седмица пак и да ме опътите как да постъпя преди да и взема номера,някой фразичка нещо (забелязах че е по голяма от мен,което ми харесва)

#2 Suspect

Suspect

    Напреднал

  • Users
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • 178 Мнения:

Posted 04 March 2011 - 06:04 PM

Нямаш нужда от фрази, а от топки. Няма значение какво ще и кажеш, а как ще и го кажеш - тонът ти на гласа е необходимо да е висок, но не и да викаш. От друга страна трябва да имаш спокоен език на тялото, но ако не си спокоен не се опитвай да го скриеш, защото ще стане още по видно, че се притесняваш. И все пак, за да задоволя нуждата ти от фрази - за самото взимане и кажи "Изглеждаш ми като приятна личност, напиши си телефония номер" и й подаваш телефона, а може и преди това да и искаш лист и химикал, и като ти донесе да и кажеш, че химикала всъщност е за нея и да и кажеш гореспоменатата фраза, но все пак държа да ти кажа, че нямаш нужда от фрази, а от това да бъдеш се*е си.

#3 CASAN0VA

CASAN0VA

    Маниак

  • Moderators
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • 361 Мнения:

Posted 04 March 2011 - 11:53 PM