Преход към съдържанието


Снимка
- - - - -

Аз и една мацка


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 striking

striking

    С малък опит

  • Users
  • РипванеРипванеРипване
  • 36 Мнения:

Posted 28 October 2010 - 06:16 PM

Историята е малко дълга и ще се опитам да я вмъкна някак. Аз съм студент :). Запознах се с едно момиче по-малко странен начин в чужбина. И излязохме с нейни приятели една вечер да пием по бира... ахо-хихи и решихме като се приберем да излезем пак заедно. Набелязах си я аз още от тогава мацката и държах връзка само с нея. Няколко пъти сме си писали по чатове и след една седмица ги поканих на купон Тя и нейната приятелка и един техен приятел. Веселихме се и после на дискотека заедно, като беше много full и общо взето не съм я свалял, защото ситуацията беше такава, че не можеше да се "работи" добре над това вмомента. Тогава забих едно др. момиче с което историята също е проблемна :) След тази вечер сме, си писали пак по чат малко и така. Само че, вчера тя ме извика на диско и аз в 1.30 решавам, че ще ходя със съквартиранта :) отивам аз намирам я и тя веднага ми се хвърля на врата ( само искам да вметна, че тя е супер готин, емоционално пълен и с 2 думи купонджийски човек ) и аз си реагирах нормално, защото и бях свикнал до някаква степен и нали ОК. Само, че тя постоянно искаше да играем заедно и аз превключих на друга вълна веднага. След известно време танци, 1-2 балади и постоянно заедно и прегръщания, започнах да я цункам тук там да видя как ще реагира. Стоеше с мен все още! След известно време дойде един момент, в който си казах ей сега започвам да я целувам пък каквото стане. И бам, тя беше моя! След което, цяла вечер направо се изядохме цели в буквалния смисъл в дискотеката. Още малко и щяхме да се оправим вътре... разбирате какво имам в предвид. Поканих я няколко пъти в къщи, после минахме на темата "тях", но в крайна сметка не стигнахме до там. На следващият ден и писах sms, за великолепното изкарване и "още нещо" (нищо твър